Ir al contenido principal
  • Realice pedidos rápida y fácilmente.
  • Vea los pedidos y haga el seguimiento del estado del envío.
  • Cree una lista de sus productos y acceda a ella
  • Gestione sus sitios, productos y contactos a nivel de producto de Dell EMC con la administración de empresa.

Dell PowerEdge Servers: Out of Warranty Support and Solutions

Resumen: Find support options for out of warranty Dell EMC Enterprise hardware.

Es posible que este artículo se haya traducido automáticamente. Si nos quiere hacer llegar algún comentario sobre la calidad de la traducción, utilice el formulario ubicado en la parte inferior de la página.

Contenido del artículo


Síntomas

Your Dell PowerEdge or PowerVault is having issues? Your warranty has expired?
Choose from the options below the one that best suits your needs.

Resolución

SLN303270_en_US__1Online support .
Community Support
  Check out and ask for help on the Dell Community Forum..
. . ..
SLN303270_en_US__2self fixing .
Self-Fixing
  Use our Knowledge Base articles to diagnose or fix your issue..
. . ..
SLN303270_en_US__3fee based .
Fee-based Resolution and Extend the Warranty*
  Contact the Dell Support to request a quote to solve your issue or to extend the warranty.
This article  explains how to arrange a out of warranty repair......
. . ..
SLN303270_en_US__4part purchase .
Parts and Upgrades
  Buy parts online for your system..
  .
 

 

Important: *Warranty's extension is only possible if there are no existing issues on the hardware. Current issues will have to be fixed via a fee-based resolution.

 

Propiedades del artículo


Producto afectado

Servers

Fecha de la última publicación

05 dic 2020

Versión

3

Tipo de artículo

Solution